روابط عمومی اتحادیه تعاونیهای صنایع دستی استان تهران پیرو نشست معرفی و رو نمایی فاز اول سامانه ملی فروش الکترونیک کشورAPS به استحضار. علاقمندان محترم در حوزه تولید صنایع دستی […]

روابط عمومی اتحادیه تعاونیهای صنایع دستی استان تهران

پیرو نشست معرفی و رو نمایی فاز اول سامانه ملی فروش الکترونیک
کشورAPS به استحضار. علاقمندان
محترم در حوزه تولید صنایع دستی در سراسر استانها می‌رساند.
مراحل اقدام و ورود به این زنجیره با توجه به امکانات و خدمات پشتیبانی که از دوبخش دولتی و تعاونی تامین گردیده بشرح ذیل میباشد.

مستند به تفاهم نامه تنظیم شده فیمابین اتحادیه تعاونیهای صنایع دستی استان تهران. و تعاونی اریابرتر (مجری ملی)
و پشتیبانی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران
سامانه فروش الکترونیک کشور
سیستم بانکهای پشتیبان. سیستم پشتیبانی ارزی با درگاهای بانکی موثق در کشورهای حوزه اسیایی اروپایی افریقایی و… واهمیت این برنامه ریزی اقتصادی کلان
ضروریست کلیه متقاضیان با در نظر گرفتن و اجرای مراحل ذیل جهت وصل به این شبکه ملی
اقدام نمایند.
۱٫ثبت نام در بانک اطلاعاتی اتحادیه تعاونیهای صنایع دستی استان تهران از طریق سایت یا حضوری دفتر مرکزی از شنبه تا سه شنبه هرهفته.
۲٫با توجه به دسته بندی رشته های مادر ضروریست کارگروههای تخصصی در رشته های اصلی تشکیل و معرفی اعضای تیم و ادمین خودرا انجام دهند.
۳٫افتتاح حساب شخصی در پست بانک ملی ایران.
۴٫تنظیم و تکمیل فرم پشتیبانی کالا
۵٫دریافت کد رهگیری از مرکز پشتیبانی
۶٫ شرکت ادمین بطور مکرر در جلسات واحد پشتیبانی که بصورت حضوری و مجازی انجام میشود.
۷٫بارگذاری اطلاعات تولیدکنندگان ثبت شده در هر کارگروه.
۸٫تایید و اعلام نظر کارشناسی در کیفیت و قیمت کالا توسط سرتیمهای هر کارگروه
۹٫هماهنگی جهت ارائه اخرین وضعیت تقاضا و تنظیم طراحی و بسته بندی نوع کالاو دسته بندی کالا از سطوح مختلف عرضه داخلی و خارجی
۱۰ .تنظیم و ارائه خدمات جانبی برای اعضا و مشتریان در فیلدهای قابل ارائه در هر فصل

___________________
بخش اول اقدامات اعضا
جهت اطلاع و اجرا تا پایان ۲۹ اذر
۹۶٫
و ارائه اخبار به اتحادیه تعاونیهای صنایع دستی استان تهران به عنوان واحد پشتیبانی مرکزی.

خاطره استادرضایی مدیر عامل اتحادیه تعاونی های صنایع دستی استان تهران در ادامه شرح وضعیت اقدام برای فعالسازی اعلام کرد کلیه امکانات و شرایط برای ورود به عرصه جدید اقتصادی صنایع دستی در این طرح ملی برقرار شده ولی بدون اقدام به هنگام. و تعهد تولید کنندگان عزیز قاعدتا نتیجه مطلوب میسر نخواهد شد.تاکید ما برای تسریع در نتیجه به تولید کنندگان بزرگوار است که کلیه مراجعی که بطور انفرادی و مستقل در حال فعالیت خرد هستند با هم افزایی و تمرکز در راستای حمایت واقعی از تولیدکنندگان صنایع دستی کشور به عنوان پیشگامان عرصه اقتصاد غیر نفتی و پرچمداران فرهنگ ترویج اقتصاد هنر کشور با ورود. و اتصال به این سامانه ملی فروش بپیوندند.
باید از شعار و تفرقه خارج شد تا به مرحله نتیجه و تداوم رسید با تعاون و تعامل صحیح و اخلاق کار جمعی این مهم میسر خواهد شد بحول و قوه الهی واراده و عزم مردمی انشاالله.
تهران. اصفهان.مشهد پیشگامان اغاز این طرح بوده و امیدواریم به سرعت کلیه استانها به این موج ملی پیوسته و خروجی ارزنده ای را رقم بزنند.

Www.thc90.Ir

درباره خبرگزاری