سی‌امین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی، با حضور علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی و علی شمخانی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی افتتاح شد.

روابط عمومی اتحادیه تعاونی های صنایع دستی استان تهران   به نقل از خبرگزاری میراث  :  این نمایشگاه با بیش از ۵۰۰ غرفه در فضای ۸هزار مترمربع عصر امروز شنبه ۳ شهریور به‌طور رسمی افتتاح شد و تا ۹ شهریور میزبان علاقه‌مندان است و امسال دومین سالی است که این نمایشگاه هم‌زمان با نمایشگاه فرش برگزار می‌شود.

سالن‌های ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ به‌علاوه مجموعه سالن‌های ۲۵ نمایشگاه بین‌المللی به عرضه محصولات صنایع دستی از ۳۱ استان اختصاص خواهد داشت و تفاوت محسوس این نمایشگاه با دیگر نمایشگاه‌های متداول در نمایشگاه‌های بین‌المللی، تعداد روزهای بیشتر، یعنی هفت روزه بودن آن است.

دو ویژه‌برنامه امضای تفاهم نامه و رونمایی از یک پروژه مهم بخش خصوصی و نیز رونمایی از دو اثر نفیس صنایع دستی از مهمترین اتفاقاتی است که در حاشیه این نمایشگاه رقم خواهد خورد.

در افتتاحیه این نمایشگاه تعدادی از معاونان و مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیران بخش خصوصی و فعالان حوزه صنایع دستی حضور داشتند

درباره خبرگزاری