خبر

کارگاههای اموزشی شبکه تعاون و کارافرینی تهران با موضوع اموزش راه اندازی کسب و کار های کوچک : به گزارش روابط عمومی اتحادیه تعاونی های صنایع دستی استان تهران به […]

کارگاههای اموزشی شبکه تعاون و کارافرینی تهران
با موضوع اموزش راه اندازی کسب و کار های کوچک

:
به گزارش روابط عمومی اتحادیه تعاونی های صنایع دستی استان تهران به نقل از خاطره استادرضایی مدیر عامل اتحادیه و طراح و مدرس طرح شبکه تعاون و کارافرینی تهران ضمن اعلام اخرین وضعیت از روند اجرایی طرح که از تاریخ اول دی ماه ۹۷ شروع و در حال اجراست اعلام کرد :
مشاوره گروهی و اختصاصی ۱۱۰نفر از عزیزان کارافرین ،تعاونگر
وفعال در زمینه کسب و کارهای کوچک با اولویت رشته های ، صنایع دستی ، فرش ،دوخت، شیرینی پزی ،غذای بومی، عکاسی، روابط عمومی، it.برنامه نویسی، در سطح استان تهران با توجه به استقبال مناسب ازاجرا در حال انجام است.
تاکنون ضمن هماهنگیهای لازم برای ملحق شدن به شبکه فروش مجازی ،جهت راه اندازی بازارچه های منظم فروش منطقه ای بطور پیوسته ،همچنین برگزاری دوره های تکمیلی رشته هایی که قابلیت عرضه انبوه و همچنین عرضه در سطح یک با قدرت صادرات را دارند در بهمن ماه ۹۷ ،تمامی تلاش تیم برای برگزاری دورهای تحصصی مباحث حقوقی . با تنوع امور مالیاتی، بیمه، اعتبارات و جذب سرمایه در جریان میباشد.
امیدواریم به لطف خداوند قدم اجرایی و قابل ارزیابی مثبتی در استانه سال نو و تاب اوری صحیح اقتصادی ۹٨ برداشته و درنهایت شاهد فعالسازی و انسجام شبکه تعاون و کارافرینی استان تهران با مشارکت حداکثری مردمی باشیم.

درباره خبرگزاری