نمایشگاه گردشگری چین با حضور ایران در نانجینگ گشایش یافت

نمایشگاه گردشگری چین با حضور ایران در نانجینگ گشایش یافت

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری چین با حضور کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران از امروز جمعه به‌مدت چهار روز در مرکز بین‌المللی اکسپو شهر نانجینگ واقع در جنوب این کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه که در زمینی سرپوشیده به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و با حضور هنرمندان و نمایندگان ۳۱ کشور مختلف برگزار شده است نمایندگان ایران نیز در ۱۰ غرفه آثار خود را عرضه کرده اند.

هیئت اعزامی از جمهوری اسلامی ایران به همراه «گروه کنسرت سماژین کرمانشاه» نیز در این نمایشگاه حضور دارد و قرار است این گروه در مدت حضور در چین، برنامه‌های شادی در راستای اعتلای فرهنگ اصیل ایرانی برگزار کنند.

این گروه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه با اجرای موسیقی کردی، فضای شادی به نمایشگاه بخشیده بود.

معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگر به کشورهای دیگر، جذب گردشگر، معرفی جادبه ها و اماکن توریستی به گردشگران چینی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

چین سالانه ۱۲۰ میلیون گردشگر به خارج از کشور می‌فرستد و بیشتر از ۸۵ میلیون توریست نیز سالانه به این کشور سفر می‌کنند بر اساس آمار سالانه حدود ۱۱۰ هزار ایرانی به چین سفر کرده‌اند در مقابل حدود ۱۰۰ هزار چینی نیز به ایران سفر کرده اند.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری نانجینگ در قالب ۴۰۶ غرفه تا روز دوشنبه از ساعت ١٠ صبح تا ١٨ برپا است.

درباره خبرگزاری