خبر

در گفتگوی تصویری رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون با شبکه اقتصاد ایران(ایران کالا) بررسی شد؛ تشریح برنامه‌های تعاونی‌های بانوان در سال جهش تولید رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران در […]

در گفتگوی تصویری رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون با شبکه اقتصاد ایران(ایران کالا) بررسی شد؛

تشریح برنامه‌های تعاونی‌های بانوان در سال جهش تولید

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران در ارتباط تصویری با برنامه تحریریه اقتصاد، اقدامات اتاق تعاون در حمایت از تعاونی ها را تشریح کرد.

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران در ارتباط تصویری با برنامه تحریریه اقتصاد، اقدامات اتاق تعاون در حمایت از تعاونی ها را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، خاطره استاد رضایی رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران گفت: تاخیر در پرداخت اقساط بانکی، مذاکرات درباره بیمه و تامین اجتماعی برای تسهیل فعالیت تعاونی ها، حمایت مالی از برخی تعاونی ها از جمله اقدامات اتاق تعاون در خصوص کاهش آسیب های اقتصادی کرونا بود.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی های صنایع دستی استان تهران به زیان بخش صنایع دستی ناشی از بحران کرونا نیز اشاره کرد و افزود: در اوایل شیوع کرونا در ایران بازار صنایع دستی میز همانند سایر بازارها تحت تاثیر قرار گرفت و تعطیل شد. از اینرو برای کاستن زیان فعالان صنایع دستی، مسیر فروش اینترنتی صنایع دستی فراهم شد و فعالان این حوزه فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی و سایت های اینترنتی پیگیری کردند. علاوه بر این، تنظیم بسته های ویژه صنایع دستی و ارائه تخفیف برای خرید صنایع دستی نیز از جمله اقدامات فعالان این حوزه برای کاهش زیان بود.

درباره خبرگزاری